JUNIOR IBRIDA EDIZIONE
UNELMIESI AUTO? EDULLINEN, URHEILULLINEN, TALOUDELLINEN
Nyt erikoismalli Edizione itselataavana hybridinä 5 004 € hintaedulla kattavamman vakiovarustelun lisäksi. Kampanja voimassa syyskuun loppuun asti.
Kattava varustelu sisältää mm:
- Matriisi LED -ajovalot
- Aktiivinen vakionopeudensäädin
- Leggenda-etusäleikkö
- Cannocchiale -digitaalinen mittaristo
JUNIOR IBRIDA EDIZIONE ALKAEN VAIN
29 990 € tai 329 €/kk
Junior ibrida automaatti Edizione alkaen 29 990 € (sis. toimituskulut 600 €). CO2 päästöt 109 g/km, EU-keskikulutus 4,8 l/100 km. Rahoitusesimerkki: hinta toimituskuluineen 29 990 €, vaihtoauto/käsiraha 4 780 €, rahoitettava osuus 25 555 €, perustamiskulu 345 €, Rahoitusaika 72 kk, korko 2,99 %, poikkeava viimeinen erä 6 050 € = kk-erä yhteensä 329,34 €/kk (sis. käsittelymaksu 14 €/erä). Todellinen vuosikorko 4,49 %. Korko sopimusajalta 2 884,43 €. Luoton ja luottokustannusten yhteissumma 29 447,43 €. Auton todellinen luottohinta yhteensä 34 227,43 €. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Maksimi rahoitettava summa 45 000 €. Rahoituskampanja voimassa enintään 31.12.2025 asti. Kuvan auto erikoisvarustein.
Saatavana myös täyssähköisenä
Tärkeimmät ominaisuudet
Alfa Romeon ajokokemus, itsevarmuus ja tunne. Koeajamalla ymmärrät.
Itselataavalla hybridillä saat sähköisen ajamisen hyödyt ilman lataustarvetta.
415 litran tavaratila tarjoaa runsaasti tilaa kaikille tarvikkeillesi.
SÄHKÖN EDUT LATAAMATTA
Taloudellinen itselataava hybrid on helppo tapa sähköistää ajokokemuksesi. Nimensä mukaisesti autoa ei tarvitse ladata, vaan se toimii ajossa kuten normaali bensiinimoottorinen automaattivaihteinen auto. Itselataava hybrid ottaa ajosta energiaa talteen mahdollistaen pienentyneen polttoaineen kulutuksen ja lyhyen ajon jopa pelkästään sähköllä.
AITO ALFA ROMEO
CODA TRONCA
Coda tronca on italiaa ja tarkoittaa "katkaistua perää". Se ei ole vain tyylielementti, vaan juontaa juurensa menneiden aikojen kilpa-autoista ja parantaa aerodynaamista suorituskykyä.
SCUDETTO
Jokaisella suurella automerkillä on tunnus, joka tekee siitä välittömästi tunnistettavan. Alfa Romeolle tämä tunnus on Scudetto. Se kantaa mukanaan lähes vuosisadan verran italialaista muotoiluhistoriaa, kilpa-ajon perintöä ja intohimoa.
CANNOCHIALE-MITTARISTO
Alfa Romeolle tunnusomaisen kiikarimaisen rakenteen sisältävä mittaristo auttaa kuljettajaa havainnoimaan kierroslukua tai ajonopeutta tarkasti, koska se ohjaa automaattisesti katseen suoraan mittareihin. Tällaisia mittaristoja on käytetty etenkin kilpa-autoissa.
TYYLIÄ JOKAISESSA YKSITYISKOHDASSA
TAKAVALOT
Saumattomasti Juniorin linjoihin sopivat takavalot korostavat urheilullista profiilia yhdessä Coda Tronca -muotoilun kanssa.
PIENET YKSITYISKOHDAT
Muotoilun lisäksi pienet Alfa Romeolle tunnusomaiset yksityiskohdat lisäävät Juniorin viehätysvoimaa.
KYLKILINJAN MUOTOILU
Itsevarmuutta huokuva muotoilu jatkuu koko kylkilinjan läpi ja korostaa entisestään Juniorin urheilullisuutta.
KULJETTAJAKESKEISYYTTÄ JA KÄYTÄNNÖLLISYYTTÄ
ISTUIMET KUIN KILPA-AUTOSSA
Pack Sportiin kuuluvat Sabelt-urheiluistuimet huokuvat kilpa-autoilun henkeä ja tarjoavat ajamiseen tukea ja vakautta.
KESKIKONSOLI
Normaalia korkeammalle sijoitettu keskikonsoli korostaa kuljettakeskeisyyttä ja sulautuu ohjaamoon saumattomasti.
PERINTÖÄ KUNNIOITTAEN
Biscione-symboli ja Alfa Romeolle tunnusomaiset pyöreät ilmansuuttimet ovat kunnianosoitus historiaan.
YLLÄTTÄÄ TILAVUUDELLAAN
415 litran tavaratilaan saat mukaasi kaiken mitä tarvitset ja takapenkille sijoitat helposti lastenistuimet.
DNA -AJOTILAVALIKKO
Haluatko urheilullisemman ajokokemuksen? Vai onko tiedossa lyhyt arkiajo? Ajotilavalikolla valitset itsellesi sopivimman ajotilan kuhunkin tilanteeseen.
KOSKETUSNÄYTTÖ
10,25" kosketusnäyttö on suunnattu 11 astetta kuljettajaa kohti ja korostaa entisestään koko ohjaamon kuljettajakeskeisyyttä.
Kompaktin urheilullinen
Alfa Romeo Junior Ibrida polttoaineenkulutus (l/100 km): 5,2-4,9; CO2-päästöt (g/km): 117-110. Esimittaustulokset on mitattu WLTP-syklin mukaisesti ennen virallista hyväksyntää, ja ne voivat vaihdella ennen lopullista homologointia. Ilmoitetut arvot ovat vertailutarkoituksia varten.Polttoaineenkulutus- ja CO2-päästöarvot voivat vaihdella todellisessa käytössä eri olosuhteista ja erilaisista tekijöistä; kuten varusteista, lämpötilasta, ajotyylistä, nopeudesta, ajoneuvon painosta, erityisvarusteista (ilmastointi, lämmitysjärjestelmä, radio, navigointi, valot jne.), renkaista, tieolosuhteista, säästä jne.Kuvan autot ovat erikoisvarustein.
HISTORIALLINEN NIMI
JUNIOR-nimellä on pitkät perinteet Alfa Romeolla. Se, että Alfa Romeon
uusin malli kantaa nyt tätä nimeä, on kunnianosoitus merkin perinnölle.
GIULIA GT JUNIOR JA GTA JUNIOR
Nimi Junior ilmestyi ensimmäisen kerran Giulia GT:n lähtötason versioihin, joita kutsutaan usein yksinkertaisesti nimellä "Bertone" sen muotoilleen suunnittelustudion mukaan. GT Juniorin eri versiot innoittivat kokonaista sukupolvea dynaamisella alustallaan ja suorituskykyisillä moottoreillaan.
GTA Junior versio "Bertone" oli kehitetty moottoriurheiluun. Tämä tarkoitti sitä, että nimi oli kotonaan myös kilparadoilla, sillä lähes puolet noin 500:sta valmistetusta GTA Juniorista oli täysiverisiä kilpa- autoja
JUNIOR ZAGATO
Kaksiovinen urheilucoupé oli tunnetun Zagaton suunnittelema, ja sitä valmistettiin vuosina 1969-1975. Junior Zagato perustui Alfa Romeo Spideriin ja Giulia GT:n voimansiirtoon, ja sen kehittyneen aerodynamiikan ansiosta Junior Zagato oli uskomattoman nopea aikalaistensa joukossa.
Sitä valmistettiin 1 510 kappaletta, ja se on nykyään haluttu keräilykohde ja italialaisen autosuunnittelun ikoni.
Kampanjat
Tutustu käynnissä oleviin kampanjoihimme ja löydä unelmiesi Alfa Romeo jo tänään.