ALFA ROMEO JUNIOR ELETTRICA

Kompaktia urheilullisuutta

JUNIOR ELETTRICA

VAIHDA SÄHKÖÖN
NYT 5 000 € YLIHYVITYS
VAIHTOAUTOSTASI

TÄYSSÄHKÖINEN JUNIOR


Urheilullinen, taloudellinen ja aito Alfa Romeo.


Nyt rajattuun erään Junior Elettrica Speciale ja Elettrica 280 Veloce -malleja 5 000 € ylihyvitys vaihtoautostasi.

SAATAVILLA MYÖS NELIVETOISENA ITSELATAAVANA HYBRIDINÄ

Tärkeimmät ominaisuudet

Alfa Romeon ajokokemus, itsevarmuus ja tunne. Koeajamalla ymmärrät.

410 km sähköinen toimintamatka (WLTP). 27 minuuttia latausaika 20 % - 80 %.

Urheilulliset sisätilat, jotka on räätälöity kuljettakeskeisesti.

400 litran tavaratila tarjoaa runsaasti tilaa kaikille tarvikkeillesi.

ALFA ROMEO JUNIOR

KULJETTAJAKESKEISYYTTÄ JA URHEILULLISTA AJETTAVUUTTA

JUNIOR ELETTRICA

AITO ALFA ROMEO

CODA TRONCA

Coda tronca on italiaa ja tarkoittaa "katkaistua perää". Se ei ole vain tyylielementti, vaan juontaa juurensa menneiden aikojen kilpa-autoista ja parantaa aerodynaamista suorituskykyä.

SCUDETTO

Jokaisella suurella automerkillä on tunnus, joka tekee siitä välittömästi tunnistettavan. Alfa Romeolle tämä tunnus on Scudetto. Se kantaa mukanaan lähes vuosisadan verran italialaista muotoiluhistoriaa, kilpa-ajon perintöä ja intohimoa.

CANNOCHIALE-MITTARISTO

Alfa Romeolle tunnusomaisen kiikarimaisen rakenteen sisältävä mittaristo auttaa kuljettajaa havainnoimaan kierroslukua tai ajonopeutta tarkasti, koska se ohjaa automaattisesti katseen suoraan mittareihin. Tällaisia mittaristoja on käytetty etenkin kilpa-autoissa.

MUOTOILU

TYYLIÄ JOKAISESSA YKSITYISKOHDASSA

TAKAVALOT

Saumattomasti Juniorin linjoihin sopivat takavalot korostavat urheilullista profiilia yhdessä Coda Tronca -muotoilun kanssa.

VANTEET

Näyttävä vanteiden muotoilu huokuu moderniutta, mutta kunnioittaa samalla Alfa Romeon perintöä.

KYLKILINJAN MUOTOILU

Itsevarmuutta huokuva muotoilu jatkuu koko kylkilinjan läpi ja korostaa entisestään Juniorin urheilullisuutta.

SISÄTILAT

KULJETTAJA KESKIÖSSÄ

ISTUIMET KUIN KILPA-AUTOSSA

Pack Sportiin kuuluvat Sabelt-urheiluistuimet huokuvat kilpa-autoilun henkeä ja tarjoavat ajamiseen tukea ja vakautta.

KESKIKONSOLI

Normaalia korkeammalle sijoitettu keskikonsoli korostaa kuljettakeskeisyyttä ja se sulautuu ohjaamoon saumattomasti.

PERINTÖÄ KUNNIOITTAEN

Biscione-symboli ja Alfa Romeolle tunnusomaiset pyöreät ilmansuuttimet ovat kunnianosoitus historiaan.

YLLÄTTÄÄ TILAVUUDELLAAN

400 litran tavaratilaan saat mukaasi kaiken mitä tarvitset ja takapenkille sijoitat helposti lastenistuimet.

Mitat

Kompaktin urheilullinen

KULUTUS

Alfa Romeo Juniorin yhdistetty energiankulutus (kWh/100 km): 15,0 - 15,5; CO2-päästöt (g/km): 0. Sähköinen toimintasäde (km): 410 - 398 EU-direktiivin 1999/94 mukaan. Arvot, jotka on määritetty hyväksymismenettelyn edellyttämien käynnissä olevien virallisten testien perusteella ja mitattu WLTP-syklin mukaisesti. Alustavat arvot vahvistetaan hyväksymisprosessin aikana. Ilmoitetut arvot ovat vain vertailua varten.

Energiankulutus ja CO2-päästöt voivat vaihdella riippuen todellisista käyttöolosuhteista ja eri tekijöistä, kuten vaihtoehdoista, lämpötilasta, ajotyylistä, nopeudesta, ajoneuvon painosta, erityisvarusteista (ilmastointi, lämmitysjärjestelmä, radio, navigointi, valot jne.), renkaat, tieolosuhteet, sää jne.
Kuvat ovat vain havainnollistavia tarkoituksia. Jotkut ominaisuudet voivat olla valinnaisia ​​lisämaksusta tai tilapäisesti poissa käytöstä.

HISTORIALLINEN NIMI

 

JUNIOR-nimellä on pitkät perinteet Alfa Romeolla. Se, että Alfa Romeon
uusin malli kantaa nyt tätä nimeä, on kunnianosoitus merkin perinnölle.

GIULIA GT JUNIOR JA GTA JUNIOR

Nimi Junior ilmestyi ensimmäisen kerran Giulia GT:n lähtötason versioihin, joita kutsutaan usein yksinkertaisesti nimellä "Bertone" sen muotoilleen suunnittelustudion mukaan. GT Juniorin eri versiot innoittivat kokonaista sukupolvea dynaamisella alustallaan ja suorituskykyisillä moottoreillaan.

 

GTA Junior versio "Bertone" oli kehitetty moottoriurheiluun. Tämä tarkoitti sitä, että nimi oli kotonaan myös kilparadoilla, sillä lähes puolet noin 500:sta valmistetusta GTA Juniorista oli täysiverisiä kilpa- autoja

JUNIOR ZAGATO

 

Kaksiovinen urheilucoupé oli tunnetun Zagaton suunnittelema, ja sitä valmistettiin vuosina 1969-1975. Junior Zagato perustui Alfa Romeo Spideriin ja Giulia GT:n voimansiirtoon, ja sen kehittyneen aerodynamiikan ansiosta Junior Zagato oli uskomattoman nopea aikalaistensa joukossa.

 

Sitä valmistettiin 1 510 kappaletta, ja se on nykyään haluttu keräilykohde ja italialaisen autosuunnittelun ikoni.

Kampanjat

Tutustu käynnissä oleviin kampanjoihimme ja löydä unelmiesi Alfa Romeo jo tänään.