ALFA ROMEO VOITTI AUTONIS 2017 ”VUODEN DESIGNBRÄNDI” -ÄÄNESTYKSEN

Alfa Romeon muotoilu on jälleen kerran saavuttanut suosiota Saksan maineikkaan autolehden ”auto motor und sport” lukijoiden keskuudessa. Vuosittaisessa ”autonis 2017” -äänestyksessä lukijat valitsivat Alfa Romeon ”Vuoden designbrändi” -äänestyksen voittajaksi, ja suurikokoisten SUV-mallien kategoriassa kauneimmaksi valittiin italialaisen brändin tuotevalikoiman uusin tulokas: uusi Alfa Romeo Stelvio.

 

”Tämä on tärkeä tunnustus Alfa Romeolle: saksalaisten autoharrastajien äänestyksessä vuoden designbrändiksi valinta kahtena vuonna peräkkäin ja Stelvion – Alfa Romeon ensimmäisen maastoauton – voitto kategoriassaan Giulian viimevuotisen menestyksen tavoin, on suunnittelutyöryhmällemme erittäin palkitsevaa ja osoittaa, että olemme oikealla tiellä”, FCA EMEA:n suunnittelupäällikkö Klaus Busse kommentoi Stuttgartin palkintoseremoniassa. 

 

Yhteensä 16 602 lehden ”auto, motor und sport” lukijaa ja verkkopalvelun käyttäjää äänestivät kymmenessä kategoriassa vuoden 2017 ”autonis”-palkintoa varten. Alfa Romeo Stelvio sai yli puolet äänistä (50,5 prosenttia) suurikokoisten SUV-mallien kategoriassa, kun taas Alfa Romeo saavutti 27 prosenttia äänistä ”Vuoden designbrändi” -äänestyksessä toisena vuonna peräkkäin.

 

Torino, 29. syyskuuta 2017